Site-ul www.ionia.ro, numit in continuare www.ionia.ro, este proprietatea S.C. GROUPKONS QUINNS S.R.L, firma inregistrata in Str. Fagetului, nr. 144, bl. ST2, sc. B, ap. 37, Constanta, Romania cu datele de identificare la registrul comertului J13/2369/2012, CUI/CIF: RO 30857494, numita in continuare Ionia Store.
DISPOZITII PRELIMINARII
Accesarea, vizitarea şi comandarea produselor de pe site-ul www.ionia.ro implică acceptarea termenelor şi condiţiilor prezentate în continuare. Vă rugăm să citiţi cu atenţie aceste informaţii înainte de a face o comandă, întrucat acest fapt implică acceptul dumneavoastră în ceea ce priveşte condiţiile mai jos menţionate.
PARTI CONTRACTANTE
OBIECTUL CONTRACTULUI
RASPUNDEREA PARTILOR
DERULAREA OBLIGATIILOR CONTRACTUALE
Cumparatorul va comanda produsele care apar afisate ca disponibile in stoc, prin intermediul formularului de comanda online. Procedeul de comandare este descris la capitolul „Cum cumpar” de pe site. Produsele comandate astfel si care apar ca fiind disponibile in stoc, vor fi vandute cumparatorului la pretul afisat care include TVA. Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul primirii mesajului de confirmare de catre consumator, referitor la comanda sa.In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.
MODALITATI DE PLATA
Plata cu cardul (PLATI ONLINE)
- Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
- Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
- Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
- Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
- Pentru plata cu cardul, tranzacția va aparea pe extrasul de cont cu numele Ionia.
Plata ramburs
- Se poate plati curierului, la livrare.
GARANTIA PRODUSELOR
Perioada de valabilitate si conditiile de pastrare ale produselor sunt inscrise pe ambalaj. S.C. GROUPKONS QUINNS S.R.L. nu este responsabila de deterioararea produselor in cazul in care acestea nu au fost pastrate in conditiile recomandate.
TRANSPORTUL
In aceste localitati, comenzile a caror valoare depaseste suma de 250 RON sunt livrate GRATUIT*.
Detaliile privind livrarea unei comenzi, inclusiv costurile de livrare, vor fi aduse la cunostinta clientului, la momentul validarii telefonice a comenzii. Coletele expediate prin firma de curierat rapid ajung la destinatie oriunde in tara in maxim 2 zile lucratoare, inclusiv sambata.
Din cauza numarului mare de comenzi pot exista intarzieri la livrarea coletelor. Comenzile dumneavoastra vor fi procesate in maxim 48 ore de la plasarea comenzii. La preluarea coletului, este indicat sa se verifice daca coletul si continutul acestuia sunt intacte si nu sunt deteriorate din cauza transportului necorespunzator. Cumparatorul are dreptul sa refuze un colet deteriorat, cu conditia de a intocmi un proces verbal in acest sens, in prezenta agentului curier. In cazul in care cumparatorul a preluat un colet al carui continut a suferit deteriorari cauzate de transportul necorespunzator, nesesizand acest lucru si nerefuzand coletul, societatea noastra nu va despagubi cumparatorul.
ATENTIE!
RETURUL
Dreptul de a renunţa la contract şi returnarea produselor alimentare:
- Conform legislatiei in vigoare (ord. 34/2014 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a si art. 16 pct. d si e) si Directivei 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite acestea nu mai pot fi returnate.
- Dreptul de a renunţa la contract si returnarea produselor, altele decat cele alimentare:
- Cu privire la dreptul de a renunta la contract si la returnarea produselor a cumparatorului, acesta beneficiaza de prevederile OUG 34/2014 “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului“.
- Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, prin folosirea aceluiasi serviciu de transport prin intermediul caruia s-a facut expedierea. Adresa la care se va face returnarea comenzii este Str. Fagetului, nr. 144, bl. ST2, sc. B, ap. 37, Constanta, Romania. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua „la care dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, intraţi în posesia fizică a produselor”. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract, utilizând un formular de retragere care poate fi solicitat la urmatoarea adresa de email: [email protected]. Plata rambursului se va efectua prin ordin de plata in contul bancar specificat de dvs.. Menţionăm că: „putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada ca aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.”
- Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
- Se ramburseaza catre Client suma aferenta valorii produsului/produselor, fara a fi incluse si taxele de transport generate in urma procesarii comenzii.
RASPUNDEREA
www.ionia.ro nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
www.ionia.ro va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
FORTA MAJORA
Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca neexecutarea este cauzata de un eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. Evenimentul de forta majora este o imprejurare de fapt, imprevizibila si de neinlaturat.
LITIGII
TRANSFERUL PROPRIETATII
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
PRELUCRAREA DATELOR
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PROTECŢIA DATELOR PERSONALE
- Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, site-ul nostru administrat de S.C. GROUPKONS QUINNS S.R.L, are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
- Scopul colectării datelor este utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate. Sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare pentru crearea facturii pentru produsele comandate. Refuzul dvs. determină anularea comenzii.
- Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator in scopul livrarii produselor şi sunt comunicate numai de catre Dumneavoastra. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.
- Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la Departamentul Reclamatii, la adresa de e-mail [email protected]. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.
vezi aici Politica de Confidenţialitate şi Securitate a Datelor Personale
vezi aici Politica Cookie